Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
TACIK JACEK
978-83-8230-563-0
Nowy
0 Przedmiot egz.
Bezkompromisowy reportaż obnażający cynizm tych, którzy próbowali napisać na nowo historię polsko-żydowską
37,33 zł
54,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | TACIK JACEK |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 294 |
Szerokość (mm) | 147 |
Wysokość (mm) | 210 |
Grzbiet (mm) | 25 |
Wymiary | 147 x 210 x 25 mm |
Oprawa | twarda |
Wydawca | POST FACTUM |
Kontrowersyjny i rzetelny reportaż obnażający cynizm i krótkowzroczność tych, którzy uwierzyli, że uda się usunąć szarości i plamy z polsko-żydowskiej historii.
Aktualna i kompletna publikacja o stosunkach polsko-żydowskich, które po dekadach odbudowywania zaufania, zachwiały się w posadach. PiS w styczniu 2018 roku zmienił prawo, które – w odbiorze nie tylko Żydów, Izraelczyków, ale także polskich badaczy zajmujących się Holokaustem – miało wymazać z powszechnej świadomości incydenty dowodzące przypadkom antysemityzmu wśród Polaków.
Jak nie lubić Żyda? to reporterska podróż po Polsce i Izraelu, w którą niemal dwadzieścia lat temu ruszył Jacek Tacik. Spotkał na swojej drodze ludzi, którzy poświęcili życie, próbując odbudować polsko-żydowskie relacje: polityków, społeczników, historyków i tych, którzy przeszli przez piekło obozów koncentracyjnych. Znaleźli się też tacy – po obu stronach barykady – dla których podsycanie konfliktu, granie na najniższych ludzkich instynktach miało okazać się politycznym zwycięstwem. Autor dotyka niekiedy bolesnych spraw, ujawnia kontrowersyjne postawy Kościoła Katolickiego wobec przejawów antysemityzmu, zachowując dziennikarski obiektywizm.