Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Władza algorytmów Jan Kreft motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Władza algorytmów

KREFT JAN

978-83-233-4618-0

Nowy

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

23 egz.

U źródeł potęgi Google i Facebooka

Więcej szczegółów

32,34 zł

46,20 zł

-30%

Autor KREFT JAN
Rok wydania 2019
Ilość stron 326
Szerokość (mm) 166
Wysokość (mm) 242
Grzbiet (mm) 22
Wymiary 166 x 242 x 22 mm
Oprawa twarda
Wydawca WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów.
Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, co z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy…  Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już konieczny.

Mamy do czynienia z dziełem wybitnym, erudycyjnym, pracą świetnie napisaną i pionierską na gruncie polskim.
Prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski, Akademia Leona Koźmińskiego

Autor włożył ogrom pracy w zebranie bogatych zagranicznych i polskich materiałów o tak licznych elementach teorii i praktyki nowych mediów. Zasługuje na uznanie swej monografii jako znaczącego osiągnięcia naukowego.
Prof. zw.  dr hab. Tomasz Goban-Klas, Prof. em. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kierownik Katedry Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
 
Dr hab. Jan Kreft, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego - wieloletni dziennikarz ekonomiczny, korespondent zagraniczny zarządzający spółkami medialnymi. Autor ponad stu artykułów naukowych oraz książek poświęconych współczesnym mediom, w tym Za fasadą społeczności, Koniec dziennikarstwa jakie znamy, Agregacja w mediach oraz Ewolucja transmedialnych korporacji transnarodowych.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Władza algorytmów

Władza algorytmów

U źródeł potęgi Google i Facebooka

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii