Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Marketing terytorialny. Jak budować i wypromować markę miejscowości? Zobacz większe

Marketing terytorialny. Jak budować i wypromować markę miejscowości?

Stępowski Robert

978-83-933735-9-8

Nowy

SŁOWA I MYŚLI

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną marke miejsca?

- Jak skutecznie promowac miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Więcej szczegółów

20,33 zł

29,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Stępowski Robert
Ilość stron 156
Wymiary 14mm x 210mm, okładka miękka
Oprawa miękka
Wydawca SŁOWA I MYŚLI

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną marke miejsca?

- Jak skutecznie promowac miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Marketing terytorialny. Jak budować i wypromować markę miejscowości?

Marketing terytorialny. Jak budować i wypromować markę miejscowości?

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną marke miejsca?

- Jak skutecznie promowac miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii