Brak produktów
Stępowski Robert
978-83-933735-9-8
Nowy
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną marke miejsca?
- Jak skutecznie promowac miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
20,33 zł
29,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Niedostępny
Autor | Stępowski Robert |
Ilość stron | 156 |
Wymiary | 14mm x 210mm, okładka miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | SŁOWA I MYŚLI |
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną marke miejsca?
- Jak skutecznie promowac miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Na razie nie dodano żadnej recenzji.