Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności Zobacz większe

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

MAJOREK MARTA

97883-242-2633-7

Nowy

UNIVERSITAS

Rola internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności...

Więcej szczegółów

31,20 zł

39,00 zł

-20%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor MAJOREK MARTA
Ilość stron 240
Format 130 x 205 mm
Wydawca UNIVERSITAS

Rola internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności. Z drugiej strony ogląd tego typu tendencji prowadzi do konstatacji, iż często relacje te przyjmują powierzchowny, niepozbawiony sztuczności charakter.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Rola internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii