Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej Zobacz większe

Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Maison Dominika, Wasilewski Piotr

978-83-924039-1-3

Nowy

AGENCJA WASILEWSKI

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania...

Więcej szczegółów

40,00 zł

50,00 zł

-20%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Maison Dominika, Wasilewski Piotr
Ilość stron 262
Format Oprawa twarda, 240 x 220 mm
Wydawca AGENCJA WASILEWSKI

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek „w służbie ludzkości” Andrzeja Pągowskiego, polskiego odpowiednika „skandalisty” Oliviera Toscaniego.
W książce znalazły się wywiady z profesorami: Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą oraz publicystą Krzysztofem T. Toeplitzem, a także z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji „Porozumienie bez barier”. Istotnym merytorycznie i efektownym wizualnie uzupełnieniem tomu jest dokumentalny zapis ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001. Kontynuację tej wyjątkowej pozycji (dwa wydania!) stanowi „Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej”, wydany również przez Agencję Wasilewski.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii