Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

SZLACHETNA PROPAGANDA DOBROCI T 2 O REKLAMIE SPOŁ (WASILEWSKI Zobacz większe

Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej

Wasilewski Piotr

978-83-924039-0-6

Nowy

AGENCJA WASILEWSKI

Książka jest kontynuacją unikatowej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”, świetnie przyjętej przez czytelników (dwa wydania). Drugi tom otwiera dokumentalny zapis oraz wnikliwa analiza blisko stu pięćdziesięciu polskich kampanii społecznych z lat 2002–2006...

Więcej szczegółów

40,00 zł

50,00 zł

-20%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Wasilewski Piotr
Ilość stron 312
Format Oprawa twarda
Wydawca AGENCJA WASILEWSKI

Książka jest kontynuacją unikatowej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”, świetnie przyjętej przez czytelników (dwa wydania). Drugi tom otwiera dokumentalny zapis oraz wnikliwa analiza blisko stu pięćdziesięciu polskich kampanii społecznych z lat 2002–2006. Owo podsumowanie zostało dokonane z punktu widzenia m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, niestandardowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy. Aspekty te ilustrują teksty opisujące działalność Polskiej Akcji Humanitarnej i Caritasu. Kolejna część ma charakter poradnikowy. Przybliża – krok po kroku – proces przygotowania kampanii, tłumaczy zasady współpracy z agencją tworzącą przekaz reklamowy, wskazuje na zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej, omawia znacznie badań marketingowych zwiększających możliwość sukcesu kampanii. Zaprezentowano też wyniki pierwszego w Polsce badania znajomości i ocen kampanii społecznych. Książkę zamykają rozważania prof. Marka Krajewskiego na temat skuteczności reklamy w sytuacji skrajnego nasycenia przestrzeni komunikacyjnej przekazami rywalizującymi o uwagę odbiorcy.
Liczący 312 stron tom, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy – specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej

Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej

Książka jest kontynuacją unikatowej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”, świetnie przyjętej przez czytelników (dwa wydania). Drugi tom otwiera dokumentalny zapis oraz wnikliwa analiza blisko stu pięćdziesięciu polskich kampanii społecznych z lat 2002–2006...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii