Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

STORYTELLING - narracja w reklamie i biznesie Zobacz większe

Storytelling - narracja w reklamie i biznesie

PRACA ZBIOROWA

978-83-932399-0-0

Nowy

SAATCHI & SAATCHI

„Storytelling. Branding in practice” opowiada właśnie o tym, jak najskuteczniej podrywać. Główna różnica polega na tym, że podrywamy konsumentów, a ściśle rzecz ujmując, uwodzimy coś nawet bardziej tajemniczego − ludzką świadomość.

Więcej szczegółów

44,00 zł

55,00 zł

-20%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor PRACA ZBIOROWA
Wydawca SAATCHI & SAATCHI

„Storytelling. Branding in practice” opowiada właśnie o tym, jak najskuteczniej podrywać. Główna różnica polega na tym, że podrywamy konsumentów, a ściśle rzecz ujmując, uwodzimy coś nawet bardziej tajemniczego − ludzką świadomość.

Opowieść siłą współczesnej marki
Dlaczego pewne marki mają szanse stać się kultowe, a inne nikogo nie obchodzą, nawet jeśli marketingowcy wznoszą się na wyżyny inwencji? Dlaczego niektórzy tatuują sobie logo pracodawcy, a inni chowają firmową kurtkę głęboko w szafie? Storytelling, traktujący o mechanizmach działania współczesnych marek, między innymi odpowiada na te pytania.


Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Storytelling - narracja w reklamie i biznesie

Storytelling - narracja w reklamie i biznesie

„Storytelling. Branding in practice” opowiada właśnie o tym, jak najskuteczniej podrywać. Główna różnica polega na tym, że podrywamy konsumentów, a ściśle rzecz ujmując, uwodzimy coś nawet bardziej tajemniczego − ludzką świadomość.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii