Brak produktów
Wydawcy
Sallmann Natasza
978-83-61763-00-0
Nowy
FUNDACJA POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI
W czerwcu 2010 r. nakładem Wydawnictwa Polska Akademia Gościnności ukazała się nowa, w pełni polska publikacja poświęcona tematyce wellness i spa: „Megatrend Wellness & Spa dla usług wolnego czasu i hotelarstwa w XXI wieku”...
46,92 zł
69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Niedostępny
Autor | Sallmann Natasza |
Ilość stron | 126 s. |
Wymiary | 160 x 240 mm |
Wydawca | FUNDACJA POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI |
Publikacja powstała z myślą o osobach zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy na temat wellness i spa. Adresowana jest nie tylko do branżystów – hotelarzy i inwestorów – ale także do architektów programujących usługi w hotelach o profilu wellness i spa, jak również do studentów uczelni hotelarsko-turystycznych oraz wszystkich zainteresowanych fenomenem wellness.
W poszczególnych rozdziałach przedstawiona została m.in. historia i geneza pojęć wellness i spa oraz ich definicje odnoszące się do różnych sfer życia. Autorka, praktyk hotelarski z wieloletnim doświadczeniem, a także aktywny trener i wykładowca akademicki, odpowiada na pytania: na ile wellness i zdrowie można traktować w kategorii megatrendu XXI w. oraz jakie będą kolejne następstwa rozwoju tego pojęcia w sferze potrzeb ludzkich, wskazując tym samym miejsce obu terminów w sferze usług hotelarskich. Publikacja wyjaśnia również dlaczego wellness to coraz popularniejszy sposób na życie i dlaczego oraz czy w ogóle hotelarstwo XXI wieku powinno opierać swoją zyskowność na prawidłowo zorganizowanych i stosowanych usługach wellness i spa. Poprzez pokazanie różnic pomiędzy poszczególnymi typami obiektów wellness i spa oraz wskazanie roli usług tego typu jako ważnych centrów zysku w hotelach, a także przedstawienie aktualnych trendów i kierunków rozwoju oferty usługowej hotelarstwa wellness i spa książka ta może wspomóc wielu inwestorów i organizatorów hotelarstwa w świadomym kreowaniu tego rodzaju oferty w ich obiektach usługowych.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.