Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

MEGATREND WELLNESS   SPA (PAG) MTM Zobacz większe

Megatrend Welness & SPA

Sallmann Natasza

978-83-61763-00-0

Nowy

FUNDACJA POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI

W czerwcu 2010 r. nakładem Wydawnictwa Polska Akademia Gościnności ukazała się nowa, w pełni polska publikacja poświęcona tematyce wellness i spa: „Megatrend Wellness & Spa dla usług wolnego czasu i hotelarstwa w XXI wieku”...

Więcej szczegółów

46,92 zł

69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Sallmann Natasza
Ilość stron 126 s.
Wymiary 160 x 240 mm
Wydawca FUNDACJA POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI

Publikacja powstała z myślą o osobach zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy na temat wellness i spa. Adresowana jest nie tylko do branżystów – hotelarzy i inwestorów – ale także do architektów programujących usługi w hotelach o profilu wellness i spa, jak również do studentów uczelni hotelarsko-turystycznych oraz wszystkich zainteresowanych fenomenem wellness.
 
W poszczególnych rozdziałach przedstawiona została m.in. historia i geneza pojęć wellness i spa oraz ich definicje odnoszące się do różnych sfer życia. Autorka, praktyk hotelarski z wieloletnim doświadczeniem, a także aktywny trener i wykładowca akademicki, odpowiada na pytania: na ile wellness i zdrowie można traktować w kategorii megatrendu XXI w. oraz jakie będą kolejne następstwa rozwoju tego pojęcia w sferze potrzeb ludzkich, wskazując tym samym miejsce obu terminów w sferze usług hotelarskich. Publikacja wyjaśnia również dlaczego wellness to coraz popularniejszy sposób na życie i dlaczego oraz czy w ogóle hotelarstwo XXI wieku powinno opierać swoją zyskowność na prawidłowo zorganizowanych i stosowanych usługach wellness i spa. Poprzez pokazanie różnic pomiędzy poszczególnymi typami obiektów wellness i spa oraz wskazanie roli usług tego typu jako ważnych centrów zysku w hotelach, a także przedstawienie aktualnych trendów i kierunków rozwoju oferty usługowej hotelarstwa wellness i spa książka ta może wspomóc wielu inwestorów i organizatorów hotelarstwa w świadomym kreowaniu tego rodzaju oferty w ich obiektach usługowych.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Megatrend Welness & SPA

Megatrend Welness & SPA

W czerwcu 2010 r. nakładem Wydawnictwa Polska Akademia Gościnności ukazała się nowa, w pełni polska publikacja poświęcona tematyce wellness i spa: „Megatrend Wellness & Spa dla usług wolnego czasu i hotelarstwa w XXI wieku”...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii