Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Klucz do zrozumienia nabywcy Zobacz większe

Klucz do zrozumienia nabywcy

NIKODEMSKA- WOŁOWIK ANNA M.

978-83-927545-0-3

Nowy

GRUPA VERDE

8 egz.

W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.

Więcej szczegółów

19,04 zł

28,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor NIKODEMSKA- WOŁOWIK ANNA M.
Ilość stron 224
Wymiary 140x200 mm
Wydawca GRUPA VERDE

W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.
Książka ta ma stanowić podstawowy przewodnik umożliwiający Czytelnikowi poruszanie się w obszarze jakościowych badań marketingowych, a celem jej jest:
wyjaśnienie istoty badań jakościowych stosowanych w marketingu,
przedstawienie podstaw teoretycznych metodologii badawczej,
uporządkowanie i klasyfikacja stosowanych metod,
zaprezentowanie roli, jaką odgrywają jakościowe badania
marketingowe we współczesnym marketingu (służą temu liczne przykłady z praktyki rynkowej).
Przyjęto, że żaden z trzech zasadniczych podmiotów zaangażowanych w proces badawczy, tj. badacz, zleceniodawca i respondent, nie będzie w niniejszej pracy zajmować pozycji uprzywilejowanej. W myśl marketingu partnerskiego zostali oni potraktowani jako partnerzy we wspólnym przedsięwzięciu, co oznacza, że obok konieczności przestrzegania metodologicznych standardów badań równie ważne są korzyści klienta oraz dobro respondenta.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Klucz do zrozumienia nabywcy

Klucz do zrozumienia nabywcy

W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii