Brak produktów
Wydawcy
NIKODEMSKA- WOŁOWIK ANNA M.
978-83-927545-0-3
Nowy
8 egz.
W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.
19,04 zł
28,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | NIKODEMSKA- WOŁOWIK ANNA M. |
Ilość stron | 224 |
Wymiary | 140x200 mm |
Wydawca | GRUPA VERDE |
W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.
Książka ta ma stanowić podstawowy przewodnik umożliwiający Czytelnikowi poruszanie się w obszarze jakościowych badań marketingowych, a celem jej jest:
wyjaśnienie istoty badań jakościowych stosowanych w marketingu,
przedstawienie podstaw teoretycznych metodologii badawczej,
uporządkowanie i klasyfikacja stosowanych metod,
zaprezentowanie roli, jaką odgrywają jakościowe badania
marketingowe we współczesnym marketingu (służą temu liczne przykłady z praktyki rynkowej).
Przyjęto, że żaden z trzech zasadniczych podmiotów zaangażowanych w proces badawczy, tj. badacz, zleceniodawca i respondent, nie będzie w niniejszej pracy zajmować pozycji uprzywilejowanej. W myśl marketingu partnerskiego zostali oni potraktowani jako partnerzy we wspólnym przedsięwzięciu, co oznacza, że obok konieczności przestrzegania metodologicznych standardów badań równie ważne są korzyści klienta oraz dobro respondenta.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.