Brak produktów
Praca zbiorowa
978-83-61587-41-5
Nowy
Książka stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka.
21,76 zł
32,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Niedostępny
Autor | Praca zbiorowa |
Ilość stron | 232 |
Wymiary | 175 x 250 mm |
Wydawca | NARODOWE CENTRUM KULTURY |
Książka (…) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta „Przedsiębiorczość w kulturze” (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka „Kultura: zarządzanie, animacja, marketing” tę lukę częściowo wypełnia.
dr Małgorzata Sternal
Na razie nie dodano żadnej recenzji.