Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

Ekonomia kultury  Kompendium Zobacz większe

Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Praca zbiorowa

978-83-61587-41-5

Nowy

NARODOWE CENTRUM KULTURY

Książka stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka.

Więcej szczegółów

25,60 zł

32,00 zł

-20%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Praca zbiorowa
Ilość stron 232
Format 175 x 250 mm
Wydawca NARODOWE CENTRUM KULTURY

Książka (…) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta „Przedsiębiorczość w kulturze” (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka „Kultura: zarządzanie, animacja, marketing” tę lukę częściowo wypełnia.
dr Małgorzata Sternal

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Książka stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii