Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów Zobacz większe

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów

978-83-943737-3-3

Nowy

ROSTER

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.

Więcej szczegółów

43,20 zł

54,00 zł

-20%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Stępowski Robert
Ilość stron 254
Format 150 x 215 mm, okładka twarda
Wydawca ROSTER

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.

Ponadto z książki dowiesz się:

Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?

Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?

Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?

Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)?

Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.

Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.

Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?

Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.

Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.

Napisz opinię

30 Innych produktów z tej samej kategorii